Ubezpieczenia

  • Drogi Rodzicu!

    Czy twoje dziecko jest dobrze ubezpieczone w szkole?

    Zapewnij mu najwyższy standard ochrony
    Wybierz najlepszy wariant ubezpieczenia dla twojego dziecka

     

    Ubezpieczenie NNW z klauzulą szkolną
    Całodobowa ochrona, która gwarantuje poczucie bezpieczeństwa

    ub

    Ubezpieczenie dla dzieci i młodzieży poniżej 20. roku życia
    (oferta dotyczy także dzieci w żłobkach i przedszkolach)

    • wypłata za trwały uszczerbek na zdrowiu,
    • zwrot kosztów leczenia i rehabilitacji związany z NW,
    • ochrona dziecka w szkole i poza nią (w trakcie zajęć dodatkowych, na wakacjach),
    • proste zgłaszanie szkody i szybka ścieżka likwidacji.

    Po więcej informacji zapraszamy do Centrali Banku
    Brzeźnica ul. Kalwaryjska 5

    Zadzwoń: +48 33 879 20 04

    Napisz: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Zadzwoń: +48 33 879 20 04

    Napisz: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Ubezpieczamy domy i mieszkania:

    • od ognia i innych zdarzeń losowych, powodzi, zalania, przepięcia, od kradzieży z włamaniem i rozbojem,
    • od odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym oraz następstw  nieszczęśliwych wypadków
    • ubezpieczamy również domy/mieszkania w trakcie budowy aż do momentu ich odbioru

    Ubezpieczamy pojazdy mechaniczne:

    • OC, AC, NNW kierowcy i pasażerów, ubezpieczenie szyb, Assistance

    Ubezpieczamy podróże oraz ubezpieczenia turystyczne:

    • koszty leczenia, pomoc Assistance, bagaż, NNW, OC na terytorium Polski, Europy i Świata

    Ubezpieczamy pożyczki oraz kredyty gotówkowe:

    • zawarte w dowolnym okresie kredytowania, obejmuje śmierć, inwalidztwo oraz opcję dodatkową - czasową niezdolność do pracy
    • zabezpiecza bliskich na wypadek śmierci osoby ubezpieczającej

    Ubezpieczamy firmy:

    • ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, wandalizmu, ubezpieczenie  sprzętu elektronicznego, OC,AC, sprzętu i maszyn budowlanych
    • ochrona prawna
    • ubezpieczenia kredytów firmowych
  • Dane Agenta Ubezpieczeniowego

    Bank Spółdzielczy w Brzeźnicy z siedzibą w Brzeźnicy, ul. Kalwaryjska 5,34-114 Brzeźnica.

    Numer Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych

    Bank Spółdzielczy w Brzeźnicy zwany dalej „Bankiem” jest multiagentem ubezpieczeniowym, wpisanym do prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego rejestru pośredników ubezpieczeniowych pod nr RAU 11231492/A.

    Komisja Nadzoru Finansowego udziela informacji na temat wpisu do rejestru pośredników na wniosek złożony ustnie, pisemnie lub osobiście – w siedzibie urzędu, przy Placu Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa lub za pośrednictwem wyszukiwarki internetowej Komisji Nadzoru Finansowego, znajdującej się na stronie internetowej pod adresem: undefined

    Lista zakładów ubezpieczeń z którymi agent współpracuje

    • COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
    • COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. Vienna Insurance Group
    • PREVOIR-VIE GROUPE PREVOIR S.A.- ODDZIAŁ W POLSCE
    • TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
    • UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna
    • UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
    • SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna
    • SALTUS Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych

    Kopie pełnomocnictw Banku dostępne są na stronie Banku w zakładce Ubezpieczenia. Pracownik Banku wykonujący czynności agencyjne posiada indywidualne upoważnienie, uprawniające go do wykonywania tych czynności i jest zobowiązany okazać je Klientowi

    Wynagrodzenie agenta

    Z tytułu wykonywania czynności agencyjnych Bank otrzymuje od zakładów ubezpieczeń wynagrodzenie prowizyjne wyrażone procentowo lub kwotowo od wartości składki zapłaconej zakładowi ubezpieczeń przez klienta (ubezpieczającego). Z tytułu wykonywania czynności agencyjnych Bank nie pobiera wynagrodzenia od klienta. Dodatkowo, w razie spełnienia wymogów regulaminowych konkursu sprzedażowego, w którym Bank bierze okresowo udział, może uzyskać wynagrodzenie w postaci nagrody pieniężnej lub rzeczowej. Bank ma również możliwość wzięcia udziału w programach rozwoju i wsparcia zawodowego organizowanych przez i na koszt ubezpieczyciela.

    Reklamacje

    W zakresie związanym z udzielaną ochroną ubezpieczeniową reklamacje bądź skargi należy złożyć właściwemu zakładowi ubezpieczeniowemu, z którego produktem związana jest reklamacja, zgodnie z procedurą reklamacyjną wskazaną w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia danego produktu bądź na stronie internetowej danego towarzystwa.

    Reklamację można złożyć :

    • Osobiście w formie pisemnej w placówce Banku lub listownie w formie pisemnej na adres placówki Banku.
    • Osobiście w formie ustnej podczas wizyty klienta w placówce Banku, Bank przekazuje przyjętą reklamację do odpowiedniego Zakładu ubezpieczeń.

    Bank informuje, że w zakresie niezwiązanym z ochroną ubezpieczeniową istnieje możliwość złożenia reklamacji oraz skargi do Banku. Reklamacje niezwiązane z ochroną ubezpieczeniową są rozpatrywane przez Zarząd Banku lub osoby upoważnione przez Zarząd Banku. Można je składać:

    • osobiście w Centrali Banku Spółdzielczego w Brzeźnicy lub w dowolnej placówce w/w Banku,
    • listownie na adres centrali Banku Spółdzielczego w Brzeźnicy lub dowolnej placówce w/w Banku,
    • w formie elektronicznej, wysyłając e-mail na adres podany na stronie internetowej Banku lub za pośrednictwem formularza kontaktowego podanego na stronie internetowej,
    • faksem na numery centrali Banku Spółdzielczego w Brzeźnicy lub placówce w/w Banku
    • ustnie – w przypadku braku możliwości złożenia reklamacji w formie pisemnej

    Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie po ich otrzymaniu, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie Reklamacji i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, Bank w informacji przekazywanej osobie zgłaszającej Reklamację określa przewidywany termin rozpatrzenia Reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji. O sposobie rozpatrzenia Reklamacji zawiadamia się podmiot, który ją zgłosił w terminie, o którym mowa powyżej, w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika. Odpowiedź tę można dostarczyć pocztą elektroniczną na wniosek zgłaszającego Reklamację. Zgłaszający Reklamację jest uprawniony do złożenia odwołania od decyzji Banku w przedmiocie Reklamacji.

    Dodatkowe informacje zgodne z Ustawą o Dystrybucji Ubezpieczeń

    Bank nie posiada akcji ani udziałów wymienionych powyżej zakładów ubezpieczeń uprawniających co najmniej do 10% głosów na Walnym Zgromadzeniu jak również zakłady ubezpieczeń, z którymi Bank zawarł umowy agencyjne nie posiadają akcji i udziałów banku ,uprawniających co najmniej do 10% na Walnym Zgromadzeniu alko Zgromadzeniu Wspólników.

    Dokumenty do wglądu: