Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.
Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) oraz AppStore (dla iOS).
Aplikacja mobilna umożliwia:
Do pobrania:
Interfejs Mobilny Internet Bankingu umożliwia wygodny dostęp do rachunków i produktów bankowych oraz szeregu dodatkowych funkcji. Pozwala w prosty i bezpieczny sposób zarządzać kontem osobistym przez telefon komórkowy – smartfon lub tablet.
Interfejs Mobilny Internet Bankingu pozwala kontrolować rachunek o dowolnej porze, z dowolnego miejsca. Bez problemu dokonasz podstawowych transakcji związanych z rachunkiem.
Wideo prezentacje dotyczące Usługi Interfejsu Mobilnego Internet Bankingu: https://media.naszbank.pl/
Do pobrania:
Aplikacja mobilna to oprogramowanie instalowane na urządzeniu przenośnym np. smartfon, tablet, umożliwiające korzystanie z usług bankowych.
Mobilna Autoryzacja, to alternatywny sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej, zastępuje ona jednorazowe hasła z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Z mobilnej autoryzacji można korzystać jedynie w Aplikacji.
Pobranie i korzystanie aplikacji Nasz Bank jest bezpłatne. Nawiązuje ona jednak połączenie z Internetem i należy sprawdzić jakie opłaty nalicza operator sieci komórkowej za transmisję danych.
Tak, Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.
Aplikację mobilną należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub App Store (dla iOS)
Aplikację można aktywować na maksymalnie czterech urządzeniach mobilnych jednocześnie. Należy jednak pamiętać, że zalogowanie do Aplikacji na jednym urządzeniu mobilnym, spowoduje wygaśnięcie sesji w bankowości na innym urządzeniu.
Informacje można odczytać w systemie bankowości internetowej Ustawienia->Kanały dostępu i urządzenia -> wyświetlone są nazwy urządzeń mobilnych
Tak, źródłem danych dla Aplikacji jest serwis bankowości internetowej. W historii rachunku będą widoczne wszystkie transakcje wykonane w Aplikacji mobilnej.
Nie, Aplikacja będzie działała jak dotychczas. Przy zmianie karty SIM nie ma potrzeby ponownego instalowania Aplikacji.
Nie, Aplikacja będzie działała jak dotychczas. Należy jednak pamiętać, że nowy numer telefonu powinien być zarejestrowany w systemie banku jeśli na niego mają przychodzić SMS do autoryzacji.
W przypadku zmiany telefonu na inny, należy zainstalować na nim Aplikację. Wcześniej powiązane urządzenie w serwisie bankowości internetowej trzeba usunąć (Ustawienia->Kanały dostępu i urządzenia ->Usuń urządzenie)
W przypadku utraty np. telefonu, należy w serwisie bankowości internetowej usunąć powiązane urządzenie (Ustawienia->Kanały dostępu i urządzenia ->Usuń urządzenie)
Ustalenie kodu e-PIN do Aplikacji odbywa się w momencie aktywacji Aplikacji. e-PIN można zmienić z poziomu „Ustawienia – Zmień e-PIN”.
Kod e-PIN jest znany tylko i wyłącznie użytkownikowi Aplikacji, nie jest nigdzie rejestrowany i nie ma możliwości jego przypomnienia. W sytuacji gdy nie mamy włączonej mobilnej autoryzacji i logujemy się do systemu bankowości internetowej hasłem z SMS- należy usunąć urządzenie mobilne w bankowości internetowej i ponownie aktywować Aplikację ustalając nowy e-PIN.
Natomiast jeśli mamy włączony sposób autoryzacji na autoryzację mobilną, wówczas należy zgłosić się do Banku w celu zmiany sposobu na hasła SMS.
Tak, Aplikację można zablokować w następujący sposób:
- w opcji Aplikacji: „Ustawienia - Usuń użytkownika”
- z poziomu serwisu bankowości internetowej: Ustawienia – Kanały dostępu i urządzenia – Usuń urządzenie mobilne.
- po trzykrotnym błędnym wpisaniu kodu e-PIN profil użytkownika zostanie usunięty
W przypadku zablokowania/usunięcia profilu użytkownika Aplikacji należy ją ponownie powiązać z serwisem bankowości internetowej.
Nie, zablokowanie dostępu do serwisu bankowości internetowej lub Interfejsu mobilnego bankowości nie blokuje działania Aplikacji.
Tak, historię wykonanych operacji z danego rachunku można sprawdzić wybierając przycisk „Pulpit - Historia operacji” lub „Finanse – Szczegóły rachunki – Historia operacji”
Copyright © Grupa BPS | 2020