Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.
Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) oraz AppStore (dla iOS).
Aplikacja mobilna umożliwia:
Podnosząc bezpieczeństwo aplikacji mobilnej informujemy, iż od wersji 2.0.0 aplikacja nie będzie obsługiwana przez starsze smartfony. Do jej uruchomienia będzie wymagana wersja 7.0 lub wyższa systemu Android oraz wersja 12.0 lub wyższa systemu iOS.
Do pobrania:
Interfejs Mobilny Internet Bankingu umożliwia wygodny dostęp do rachunków i produktów bankowych oraz szeregu dodatkowych funkcji. Pozwala w prosty i bezpieczny sposób zarządzać kontem osobistym przez telefon komórkowy – smartfon lub tablet.
Interfejs Mobilny Internet Bankingu pozwala kontrolować rachunek o dowolnej porze, z dowolnego miejsca. Bez problemu dokonasz podstawowych transakcji związanych z rachunkiem.
Wideo prezentacje dotyczące Usługi Interfejsu Mobilnego Internet Bankingu: https://media.naszbank.pl/
Do pobrania:
Aplikacja mobilna to oprogramowanie instalowane na urządzeniu przenośnym np. smartfon, tablet, umożliwiające korzystanie z usług bankowych.
Mobilna Autoryzacja, to alternatywny sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej, zastępuje ona jednorazowe hasła z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Z mobilnej autoryzacji można korzystać jedynie w Aplikacji.
Pobranie i korzystanie aplikacji Nasz Bank jest bezpłatne. Nawiązuje ona jednak połączenie z Internetem i należy sprawdzić jakie opłaty nalicza operator sieci komórkowej za transmisję danych.
Tak, Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.
Aplikację mobilną należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub App Store (dla iOS)
Aplikację można aktywować na maksymalnie czterech urządzeniach mobilnych jednocześnie. Należy jednak pamiętać, że zalogowanie do Aplikacji na jednym urządzeniu mobilnym, spowoduje wygaśnięcie sesji w bankowości na innym urządzeniu.
Informacje można odczytać w systemie bankowości internetowej Ustawienia->Kanały dostępu i urządzenia -> wyświetlone są nazwy urządzeń mobilnych
Tak, źródłem danych dla Aplikacji jest serwis bankowości internetowej. W historii rachunku będą widoczne wszystkie transakcje wykonane w Aplikacji mobilnej.
Nie, Aplikacja będzie działała jak dotychczas. Przy zmianie karty SIM nie ma potrzeby ponownego instalowania Aplikacji.
Nie, Aplikacja będzie działała jak dotychczas. Należy jednak pamiętać, że nowy numer telefonu powinien być zarejestrowany w systemie banku jeśli na niego mają przychodzić SMS do autoryzacji.
W przypadku zmiany telefonu na inny, należy zainstalować na nim Aplikację. Wcześniej powiązane urządzenie w serwisie bankowości internetowej trzeba usunąć (Ustawienia->Kanały dostępu i urządzenia ->Usuń urządzenie)
W przypadku utraty np. telefonu, należy w serwisie bankowości internetowej usunąć powiązane urządzenie (Ustawienia->Kanały dostępu i urządzenia ->Usuń urządzenie)
Ustalenie kodu e-PIN do Aplikacji odbywa się w momencie aktywacji Aplikacji. e-PIN można zmienić z poziomu „Ustawienia – Zmień e-PIN”.
Kod e-PIN jest znany tylko i wyłącznie użytkownikowi Aplikacji, nie jest nigdzie rejestrowany i nie ma możliwości jego przypomnienia. W sytuacji gdy nie mamy włączonej mobilnej autoryzacji i logujemy się do systemu bankowości internetowej hasłem z SMS- należy usunąć urządzenie mobilne w bankowości internetowej i ponownie aktywować Aplikację ustalając nowy e-PIN.
Natomiast jeśli mamy włączony sposób autoryzacji na autoryzację mobilną, wówczas należy zgłosić się do Banku w celu zmiany sposobu na hasła SMS.
Tak, Aplikację można zablokować w następujący sposób:
- w opcji Aplikacji: „Ustawienia - Usuń użytkownika”
- z poziomu serwisu bankowości internetowej: Ustawienia – Kanały dostępu i urządzenia – Usuń urządzenie mobilne.
- po trzykrotnym błędnym wpisaniu kodu e-PIN profil użytkownika zostanie usunięty
W przypadku zablokowania/usunięcia profilu użytkownika Aplikacji należy ją ponownie powiązać z serwisem bankowości internetowej.
Nie, zablokowanie dostępu do serwisu bankowości internetowej lub Interfejsu mobilnego bankowości nie blokuje działania Aplikacji.
Tak, historię wykonanych operacji z danego rachunku można sprawdzić wybierając przycisk „Pulpit - Historia operacji” lub „Finanse – Szczegóły rachunki – Historia operacji”
ul. Kalwaryjska 5
34-114 Brzeźnica
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel. 33 879 20 04
Sekretariat - wew. 33
Rachunki Detaliczne - wew. 32, 36, 39
Rachunki Firmowe - wew. 52
Kredyty Detaliczne - wew. 40, 51
Kredyty Firmowe - wew. 43, 44
Windykacja - wew. 41
Księgowość - wew. 34, 35
Bankowość Elektroniczna - wew. 42 lub 784 948 709; 784 948 754
Godzinny pracy Banku:
Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od godz. 7:00 do godz. 15:00
środa od godz. 7:00 do godz. 18:00
Kod SWIFT: POLUPLPR
Nr IBAN: PL+NRB Klienta
ul. Zamkowa 12
34-116 Spytkowice
Tel. 33 879 18 13 lub 33 879 10 52
Godzinny pracy POK:
Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od godz. 7:00 do godz. 14:30
środa od godz. 7:00 do godz. 17:00
ul. Pobiedr 20
34-113 Paszkówka
Tel. 33 879 05 00
Godzinny pracy POK:
Wtorek od godz. 7:30 do godz. 12:30
Centrala (z funkcją wpłatomatu)
ul. Kalwaryjska 5
34-114 Brzeźnica
Czynny całodobowo
POK - Urząd Gminy
ul. Zamkowa 12
34-116 Spytkowice
Czynny całodobowo
Budynek Cafe Maja (z funkcją wpłatomatu)
ul. Rynek 32
34-116 Spytkowice
Czynny w godzinach otwarcia "Cafe Maja"
Dom Strażaka
ul. Księdza Gołby 33
34-116 Bachowice
Czynny całodobowo
Budynek OSP
ul. Pobiedr 20
34-113 Paszkówka
Czynny całodobowo
8:00 - I sesja
12:00 - II sesja
14:30 - III sesja
10:30 - I sesja
13:30 - II sesja
14:40 - III sesja
16:00 - IV sesja (środa)