KARIERA

  • Bank Spółdzielczy w Brzeźnicy poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku - Kasjer Dysponent

    Wymagania:

    1. Wykształcenie - średnie lub wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne.
    2. Doświadczenie w pracy z klientem.
    3. Znajomość zagadnień związanych z obsługą rachunków bankowych oraz kasowo-skarbcową.
    4. Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych.
    5. Zaangażowanie w wykonywaną pracę.
    6. Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji.
    7. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista.

    Główne zadania:

    1. Obsługa kasowo-dysponencka klientów banku.
    2. Sprzedaż produktów i usług bankowych.
    3. Budowanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami

     

    Oferujemy:

    1. Umowę o pracę
    2. Możliwość rozwoju zawodowego.
    3. Pakiet medyczny.
    4. Grupowe ubezpieczenie pracownicze.

    Zgodnie z procesem rekrutacji obowiązującym w naszym Banku  prosimy Kandydatów o przekazywanie swoich CV wraz z podpisaną klauzulą informacyjną (do pobrania w zakładce RODO) pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w wersji papierowej: pocztą na adres: Bank Spółdzielczy w Brzeźnicy, ul. Kalwaryjska 5, 34-114 Brzeźnica lub osobiście w sekretariacie Banku w Brzeźnicy.


    Bank Spółdzielczy w Brzeźnicy poszukuje kandydatów do pracy na Stanowisku – Inspektor ds. kredytów

    Wymagania:

    1. Wykształcenie - średnie lub wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne.
    2. Doświadczenie w pracy z klientem.
    3. Znajomość zagadnień związanych z obsługą kredytów konsumenckich.
    4. Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych.
    5. Zaangażowanie w wykonywaną pracę.
    6. Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji.
    7. Odpowiedzialność, samodzielność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań.

    Główne zadania:

    1. Obsługa klientów Banku w zakresie sprzedaży produktów bankowości detalicznej
      w tym produktów mieszkaniowych.
    2. Budowanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami.
    3. Wstępna analiza dokumentów przed udzieleniem kredytu, w tym ocena zdolności kredytowej klientów oraz ocena proponowanych form zabezpieczeń.
    4. Przygotowywanie dokumentacji kredytowej.
    5. Monitorowanie rachunków bankowych kredytobiorców.
    6. Realizowanie indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych

    Oferujemy:

    1. Umowę o pracę
    2. Możliwość rozwoju zawodowego.
    3. Pakiet medyczny.
    4. Grupowe ubezpieczenie pracownicze.

    Zgodnie z procesem rekrutacji obowiązującym w naszym Banku  prosimy Kandydatów o przekazywanie swoich CV wraz z podpisaną klauzulą informacyjną (do pobrania w zakładce RODO) pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w wersji papierowej: pocztą na adres: Bank Spółdzielczy w Brzeźnicy, ul. Kalwaryjska 5, 34-114 Brzeźnica lub osobiście w sekretariacie Banku w Brzeźnicy.

  • Proces rekrutacji w Banku Spółdzielczym w Brzeźnicy przeprowadzany jest wg określonego schematu:

    • Aktualne ogłoszenia rekrutacyjne Bank zamieszcza na stronie internetowej Banku w zakładce „Rekrutacja” oraz w niektórych sytuacjach w Urzędzie Pracy i/lub w portalach ogłoszeniowych.
    • Osoby zainteresowane pracą w Banku odpowiadają na zamieszczone ogłoszenie przekazując swoje CV wraz z podpisaną klauzulą dotyczącą ochrony danych osobowych w formie elektronicznej na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub w formie papierowej - osobiście w sekretariacie Banku, korespondencyjnie na adres Banku Spółdzielczego w Brzeźnicy, ul. Kalwaryjska 5, 34-114 Brzeźnica.
    • Każde przekazane do Banku CV jest analizowane przez Zarząd Banku i Kierownika Komórki, w której planowane jest zatrudnienie pod kątem kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kandydata.
    • Bank kontaktuje się telefonicznie z osobami zakwalifikowanymi do rozmowy rekrutacyjnej w celu ustalenia spotkania.
    • Spotkanie rekrutacyjne odbywa się z Zarządem Banku i Kierownikiem Komórki, w której planowane jest zatrudnienie. Podczas spotkania Kandydat otrzymuje informacje dotyczące zespołu i specyfiki stanowiska. Zadaniem Zarządu i Kierownika Komórki organizacyjnej Banku jest pozyskanie od Kandydata informacji dotyczących doświadczenia, motywacji oraz oczekiwań związanych ze stanowiskiem.
    • Osoby biorące udział w procesie rekrutacyjnym otrzymują drogą mailową lub telefonicznie informację zwrotną dotyczącą statusu zatrudnienia. Oferta składana jest kandydatowi telefonicznie. Jeżeli oferta zostanie przyjęta następuje etap zatrudnienia.
  • Do pobrania: