Przejdź do głównej treści

Edukacyjny piątek: Jak dobrze zdefiniować odbiorcę przelewu i ustawić go w aplikacji „Nasz Bank”

09.05.2025

Zdarza się, że regularnie wykonujesz ten sam przelew — za mieszkanie, telefon, przedszkole czy ratę kredytu? Zamiast wpisywać wszystkie dane co miesiąc, lepiej dodać odbiorcę w aplikacji i tylko wybierać go z listy! Dlatego warto prawidłowo zdefiniować odbiorcę w aplikacji „Nasz Bank”.

 

1. Czym jest zdefiniowany odbiorca?

To zapisany na stałe odbiorca przelewu — czyli osoba, firma lub instytucja, do której regularnie wysyłasz pieniądze. Definiując odbiorcę raz, nie musisz za każdym razem wpisywać jego danych — wystarczy wybrać go z listy.

 

Jak zdefiniować odbiorcę?

W aplikacji mobilnej „Nasz Bank”:

1. Zaloguj się.

2. Wejdź w zakładkę „Przelewy”.

3. Wybierz „Odbiorcy”.

4. Kliknij „Dodaj grupę”, następnie podaj dowolną nazwę grupy charakterystyczną dla danej płatności oraz potwierdź nazwę wpisując PIN. Po dopisaniu nazwy grupa pojawi się w odbiorcach.

5. Dodaj odbiorcę. Aby dodać nowego odbiorcę klikamy trzy kropki obok naszej utworzonej grupy, po rozwinięciu listy opcji wybieramy „Dodaj odbiorcę”, następnie wpisujemy jego dane: imię/nazwę, numer rachunku i ewentualnie tytuł przelewu.

5. Zapisz odbiorcę i gotowe!

 

Dlaczego warto z tego korzystać?

Oszczędzasz czas i nerwy.

Unikasz zapomnienia o ważnych terminach.

Masz większą kontrolę nad swoimi finansami.

 

W aplikacji „Nasz Bank” wszystko zrobisz szybko, wygodnie i bezpiecznie. Zadbaj o swoje finanse – automatycznie!