• Google Pay

    Google Pay

    Od 03.10.2018 roku została uruchomiona usługa płatności mobilnych kartami Zrzeszenia BPS za pomocą Smartfonu. Z usługi są wyłączone jedynie Naklejki Zbliżeniowe oraz karty do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

    Aby można było realizować transakcje przy użyciu telefonu, należy dokonać samodzielnej tokenizacji na telefonach z systemem Android i funkcją NFC.

    Tokenizacja karty będzie możliwa po „ściągnięciu” ze Sklepu Play i zainstalowaniu na telefonie aplikacji Google Pay. Po instalacji aplikacji postępując zgodnie z podpowiedziami i komunikatami należy dodać w niej kartę Grupy BPS. Podczas dodawania nowej karty Użytkownik musi zostać zweryfikowany w celu potwierdzenia własności tokenizowanej karty. Weryfikacji można dokonać wprowadzając kod aktywacyjny przesłany SMSem na numer telefonu zarejestrowany do obsługi portalu Kartosfera.pl i transakcji 3DSecure. Po poprawnym zapisaniu karty w telefonie Użytkownik od razu może realizować nim płatności mobilne w terminalach POS obsługujących płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach mobilnych obsługujących płatności Google Pay.

    Aplikacja Google Pay jest ogólnie dostępną, darmową aplikacją, z której mogą korzystać jednocześnie klienci wszystkich Banków, które wdrożyły usługę tokenizacji kart. Aplikacja służy wyłącznie do realizacji płatności mobilnych.

    W związku z uruchomieniem tokenizacji kart wprowadzone zostały nowe funkcje na portalu Kartosfera.pl. Po przeprowadzeniu tokenizacji karty w aplikacji mobilnej, Użytkownik na portalu Kartosfera.pl, będzie mógł zarządzać listą przypisanych tokenów do każdej swojej karty, jak również zablokować czasowo token, odblokować go, oraz usunąć. Każda z tych czynności będzie odzwierciedlona na urządzeniu mobilnym. Nowe funkcje dostępne na portalu zostały opisane w Podręczniku Użytkownika, który jest dostępny do pobrania poniżej.

    Więcje informacji na:
    https://www.najblizejludzi.pl/produkty/googlepay/
    https://pay.google.com/intl/pl_pl/about/

    Bank Spółdzielczy w Brzeźnicy

    ul. Kalwaryjska 5
    34-114 Brzeźnica

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Tel. 33 879 20 04

    Sekretariat - wew. 33

    Rachunki Detaliczne - wew. 32, 36, 39

    Rachunki Firmowe - wew. 52

    Kredyty Detaliczne - wew. 40, 51

    Kredyty Firmowe - wew. 43, 44

    Windykacja - wew. 41

    Księgowość - wew. 34, 35

    Bankowość Elektroniczna - wew. 42 lub 784 948 709; 784 948 754

    Godzinny pracy Banku:

    Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od godz. 7:00 do godz. 15:00
    środa 7:00 do godz. 17:00

    Kod SWIFT: POLUPLPR
    Nr IBAN: PL+NRB Klienta

    Punkt Obsługi Klienta w Spytkowicach

    ul. Zamkowa 12
    34-116 Spytkowice

    Tel. 33 879 18 13 lub 33 879 10 52

    Godzinny pracy POK:

    Od poniedziałku do piątku
    od godz. 7:00 do godz. 14:30

    Punkt Obsługi Klienta w Paszkówce

    ul. Pobiedr 20
    34-113 Paszkówka

    Tel. 33 879 05 00

    Godzinny pracy POK:

    Wtorek 7:30 - 12:30

    Bankomaty

    Centrala (z funkcją wpłatomatu)
    ul. Kalwaryjska 5
    34-114 Brzeźnica
    Czynny całodobowo

    POK - Urząd Gminy
    ul. Zamkowa 12
    34-116 Spytkowice
    Czynny całodobowo

     

     

    Budynek OSP
    ul. Pobiedr 20
    34-113 Paszkówka
    Czynny całodobowo

    Budynek Cafe Maja (z funkcją wpłatomatu)
    Rynek 32
    34-116 Spytkowice

    Czynny w godzinach otwarcia "Cafe Maja"
    pon-pt 5:00 - 21:00
    sob 6:00 - 20:00
    niedz 10:00 - 20:00

    Znajdziesz nas też tutaj