• MojeID

    Uruchamiamy MojeID wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

    Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).

    Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

    Czym jest mojeID?

    mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

    mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Możliwości oferowane przez mojeID

    • Potwierdzenie tożsamości
    • Logowanie do istniejącego konta
    • Autoryzacja operacji

    Korzyści

    • Łatwiejszy dostęp
      • Prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług.
    • Bezpieczeństwo
      • Masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.
    • Użyteczność
      • Korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.
    • Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne
      • W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.

    Zastosowanie

    • Usługi publiczne
      • Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)
      • Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)
    • e-Commerce
      • Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)
      • Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy
    • Energetyka
      • Rejestracja wniosku/formularza
      • Przedłużenie umowy
      • Dostęp do portalu klienta
    • Medycyna
      • Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych
      • Zakup leków przez internet
    • Media
      • Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo
      • Opłacanie abonamentu
    • Ubezpieczenia
      • Sprzedaż polisy przez internet
      • Odnowienie polisy (Direct)

     

    1. Co to jest mojeID?

      mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.

    2. Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

      Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.

    3. Jaką mam korzyść z używania mojeID?

      Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów. Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    4. Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

      Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

    5. Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

      Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.
    Bank Spółdzielczy w Brzeźnicy

    ul. Kalwaryjska 5
    34-114 Brzeźnica

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Tel. 33 879 20 04

    Sekretariat - wew. 33

    Rachunki Detaliczne - wew. 32, 36, 39

    Rachunki Firmowe - wew. 52

    Kredyty Detaliczne - wew. 40, 51

    Kredyty Firmowe - wew. 43, 44

    Windykacja - wew. 41

    Księgowość - wew. 34, 35

    Bankowość Elektroniczna - wew. 42 lub 784 948 709; 784 948 754

    Godzinny pracy Banku:

    Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od godz. 7:00 do godz. 15:00
    środa 7:00 do godz. 17:00

    Kod SWIFT: POLUPLPR
    Nr IBAN: PL+NRB Klienta

    Punkt Obsługi Klienta w Spytkowicach

    ul. Zamkowa 12
    34-116 Spytkowice

    Tel. 33 879 18 13 lub 33 879 10 52

    Godzinny pracy POK:

    Od poniedziałku do piątku
    od godz. 7:00 do godz. 14:30

    Punkt Obsługi Klienta w Paszkówce

    ul. Pobiedr 20
    34-113 Paszkówka

    Tel. 33 879 05 00

    Godzinny pracy POK:

    Wtorek 7:30 - 12:30

    Bankomaty

    Centrala (z funkcją wpłatomatu)
    ul. Kalwaryjska 5
    34-114 Brzeźnica
    Czynny całodobowo

    POK - Urząd Gminy
    ul. Zamkowa 12
    34-116 Spytkowice
    Czynny całodobowo

     

     

    Budynek OSP
    ul. Pobiedr 20
    34-113 Paszkówka
    Czynny całodobowo

    Budynek Cafe Maja (z funkcją wpłatomatu)
    Rynek 32
    34-116 Spytkowice

    Czynny w godzinach otwarcia "Cafe Maja"
    pon-pt 5:00 - 21:00
    sob 6:00 - 20:00
    niedz 10:00 - 20:00

    Znajdziesz nas też tutaj